Wednesday, April 30, 2008

Så söt!


M och M har en ny familjemedlem.

6 comments:

Tommy Vinprovare said...

En älgkalv?

Anonymous said...

Ufos brorsa?

Sooz said...

Bra gissningar! Inte en älgkalv... tyget på bilden är M's halsduk :)
Och Buffy är ungefär en tredjedel så stor som Ufo :) Kolla här för en bättre bild: http://notyourentertainment.blogspot.com/2008/04/vrldens-staste-lilla-hund.html

Anonymous said...

Inte mycket av vare sig päls eller mat på den. Den får växa till sig först

Anonymous said...

Jaja, jättesöt hund. Nu kan vi prata viktigare saker. Jag har just sett Inför ESC, del 2. Låt 11-19 i första semin avhandlas. En låt som föll mig på läppen vara Bosniens. Den är fullständigt obegriplig, med människor som gör obegripliga saker på scenen. Men! De gör det bra, precis som ESC ska vara! :)

Emellertid vill jag att världen inte ska glömma anledningen till att det sitter en postit-lapp med texten SAGAPO på mitt tangentbord på jobbet. Notera Terry Wogans(?) Star Trek-kommentarer.

http://www.youtube.com/watch?v=RV41KzOYJB8

Chic Fatale said...

Då jag inte har er ICQ så kommer härmed en officiell inbjudan till "examensfest" på Basecamp 1, 17/5, 18.00isch... bring your own booze (om ni blir törstiga) and food (ifall ni vill grilla)... //Mia