Saturday, May 31, 2008

Tillbaka till jobbet...

Egentligen har jag jobbar lika många dagar i maj som i april, ja eller till och med en fler, men det känns som att jag varit mer ledig. Mystiskt det där. Nu är jag i alla fall tillbaka på jobbet och när jag satt och skrev in mina dagar i kalendern idag insåg jag att jo... hela sommaren kommer att spenderas i det där huset. Jag får inte glömma böcker och/eller DS resten av dagarna... nere på c-red är det ingen fara - där har man att göra mest hela tiden - men uppe på RT är det mer väntan eftersom bara en person kan vara inne i studion i taget. Idag känns det som att jag läst hela internet - två gånger. Jag tar gärna emot sms när jag jobbar... det lyser definitivt upp min kväll :)

Jag hoppas att jag inte får några arga lappar i brevlådan nu men jag tänker fakttiskt gå och duscha - fastän klockan är efter midnatt. Tur att jag inte är en mogwai...

No comments: