Saturday, May 31, 2008

Sammanfattning...

Eftersom jag inte bloggat så mycket under maj (årets underdrift) kommer här en sammanfattning:



  • Det har varit kallt, kallt, kallt, kallt och sen blev det varmt - dagen efter spexets grill- och brännbollskväll.
  • Jag har spelat brännboll. Och sprungit. Inte fångat någon boll dock (vilket var tur eftersom jag tappade alla som lobbades till mig när jag skulle slå).
  • Färgat håret lila (igen)
  • Varit närvarande på alla spexföreställningar utom de utomsocknes.
  • Insett att jag inte tänker missa turnén nästa år
  • Installerat msn (cyphersushi[at]hotmail.com)
  • Sprungit in i Karazhan med Wow-gillet
  • Färgat håret brandbildrött
  • Köpt en ny microvågsugn. En svart.
  • Köpt en cykelhjälm (med dödskallar på). Även jag blir vis på gamla dar.
  • Simmat minst en gång i veckan - oftast tre.
  • Kapat min kilometertid i bassängen till 30 min
  • Skaffat en Wii Fit
  • Svurit över att överdramatiskte Dima Bilan vann eurovision.
  • Färgat håret på 'dreas. Också rött.
  • Börjat prenumerara på Level - äntligen.
  • Nästlat mig in i ett kortfilmsprojekt
  • Fotograferat mer än på länge.
  • Köpt en ryggsäck
  • Varit på fest till klockan 7 på morgonen
  • Fått flera nya vänner
  • Varit deppig
  • Varit lycklig
  • ... och undrat var alla dagar tagit vägen...

6 comments:

Anonymous said...

Du har även agerat teknisk rådgivare i projektet. En utmärkt sådan på det hela taget, bland annat genom att ägna dig åt människohandel... ;)

Sooz said...

Ah, det är väldigt sant :p Och jag var med involverad i själva koppleriet än i människohandeln :)

Fia said...

Weeee Sussie is alive!! Vad rolig sammanfattning, fest till sju på morgonen låter spännande. =) Ps. Man märker att det är en tjej som beskriver mikrovågsugnen då man får beskrivningen "den är svart" istället för märket... ;)

Sooz said...

Haha, du har så rätt Fia :) Och vad bra att det blev roligt - det var liksom meningen :D

Anonymous said...

Fia: Själv tycker jag det är kul att beskriva (eller fråga efter) egenskaper som ofta inte är intressanta för produktens funktion. Typexempel är att fråga efter färgen på den nya datorn eller bilen. Mycket roligt. :)

Sooz said...

Det är för att du är en av de mer feminina heterosexuella männen jag känner, Mr F. Den andra är min käre make :p